Koła i kółka metalowo gumowe:
- bieżnik koła z gumy pełnej o twardości 85 stopni Shore'a.
- felga koła z blachy stalowej cynkowanej (połyskowa cynkowa warstwa ochronna) nitowana lub łączona śrubami
- łożyskowanie koła: łożysko wałeczkowe, łożysko kulkowe
Koła i kółka metalowo gumowe są to koła z pełnymi oponami gumowymi i stalowymi obręczami. Obręcze koła dzięki galwanicznej powłoce cynkowanej są zabezpieczone przed wpływem środowiska. Oprócz odmiany standardowej koła dostępne są z szarą niebrudzącą oponą. Standardowe koła i kółka metalowo gumowe z oponą czarną mają bardzo szerokie zastosowanie. Koła, kółka metalowo gumowe wyróżniają się cichą pracą i nie niszczą podłoża. Koła i kółka metalowo gumowe odporne są uderzenia i doskonale tłumią drgania.
Obudowa koła, kółka skrętna z mocowaniem płytkowym z hamulcem (koła ∅80 ÷ ∅100 )
Wykonana jest ze stalowych elementów tłoczonych. Koło występujące w tej obudowie osadzone jest na tulejce, montowane jest z kielichem obudowy za pomocą śruby i nakrętki. Obudowa koła, kółka jest łożyskowana podwójnym rzędem kulek w głowicy skrętnej. Poszczególne części są ruchowo znitowane w jedną całość. Uszczelniacz tworzywowy zabezpiecza kulki łożyska wypełnione długotrwałym smarem. Obudowa koła, kółka wyposażona jest w hamulec mechaniczny, który blokuje koło i głowicę skrętną za pomocą bardzo mocnego mechanizmu. Płytka mocująca obudowy koła, kółka ułatwia oraz zapewnia solidny i pewny montaż.
Zestaw kołowy w obudowie skrętnej montowany jest za pomocą płytki mocującej